5 תשובות
היי יו אחות כאן ההיפי המגניב, הכל טוב צ'יל ההורים שלך דואגים לך ובצדק, אבל אל את חושקת להוריד את זה ולהתמסר לחופש העצמי שלך, הייתי ממליץ פשוט למחוק את האפליקציה ולתת לאמא טבע לעשות את שלה. #פיסאנדלאב
שואל השאלה:
ניסיתי למחוק וזה לא נותן לי , אני צריכה בשביל זה אישור הורים
זה לא לדאוג לי , יש גבול לזה. זה ליטרלי להיות סטוקרים
ניסיתי למחוק וזה לא נותן לי , אני צריכה בשביל זה אישור הורים
זה לא לדאוג לי , יש גבול לזה. זה ליטרלי להיות סטוקרים
אנונימית
היי יו צ'יל אחות, תעשי להם שיחת "פרטיות" תשבו תשתו קצת מי גשם ותשאו ותתנו בנושא, #פיסאנדלאב
אם מפריע לך תדברי איתם על זה
גם את יכולה להגיד לעצמך שאין לך כבר מה להסתיר מהם,זה לא שהם אסרו עלייך משהו ואת בכל זאת עושה את זה.
הכל מתוך דאגה
תחשבי שאם לא יהיה לך את זה הם תמיד יכולים לבוא ולבדוק לך את הטלפון ולבקש את הסיסמא,לא תוכלי לסרב...
אותו הדבר.
גם את יכולה להגיד לעצמך שאין לך כבר מה להסתיר מהם,זה לא שהם אסרו עלייך משהו ואת בכל זאת עושה את זה.
הכל מתוך דאגה
תחשבי שאם לא יהיה לך את זה הם תמיד יכולים לבוא ולבדוק לך את הטלפון ולבקש את הסיסמא,לא תוכלי לסרב...
אותו הדבר.
מה נסגר איתך ברונקס ודרך אגב אני מבין למה הם עשו את זה ואני מסכים איתם, מצטער