18 תשובות
שואל השאלה:
belugit ^^
אני לא חושבת שהוא ימחק
belugit ^^
אני לא חושבת שהוא ימחק
אנונימית
wtf למה שהוא לא ימחק?
אם הוא חבר כזה טוב כמו שאת אומרת הוא אפילו לא צריך לצלם אבל אם זה כבר קרה אז שימחק מהר
אם הוא חבר כזה טוב כמו שאת אומרת הוא אפילו לא צריך לצלם אבל אם זה כבר קרה אז שימחק מהר
כן רק שלא יאונן על התמונה תעיפי תעיפי אותו חצוף
שואל השאלה:
גרין ^
מה לומר לו?
גרין ^
מה לומר לו?
אנונימית
תעיפו אותו מהחיים שלך עלק חבר טוב
שואל השאלה:
גרין^
צודקת
גם יש לו חברה אבל הוא מחליף קראש כל יומיים
הוא ישן עם ידידה שלו במקום חברה שלו
גרין^
צודקת
גם יש לו חברה אבל הוא מחליף קראש כל יומיים
הוא ישן עם ידידה שלו במקום חברה שלו
אנונימית
אם הוא היה חבר טוב הוא לא היה מצלם תתמונות, והוא היה מוחק אם היית מבקשת, אבל כנראה שהוא לא אז תגידי לו על זה.
שואל השאלה:
עמית^
אבל התמונה הזאת כבר נשארה אצלו זה העיניין..
עמית^
אבל התמונה הזאת כבר נשארה אצלו זה העיניין..
אנונימית
שואל השאלה:
גרין^
מה לכתוב לו?
את יכולה בבקשה לכתוב לי ציטוט של מה לכתוב?
אבל שזה לא יהיה כועס מידיי
גרין^
מה לכתוב לו?
את יכולה בבקשה לכתוב לי ציטוט של מה לכתוב?
אבל שזה לא יהיה כועס מידיי
אנונימית
תגידי לו שאת רוצה שהוא ימחק את התמונה, ואם הוא לא עושה תשאלי אותו למה
תעדכני מה הוא הגיב
תעדכני מה הוא הגיב
שואל השאלה:
ואם הוא ישאל אותי למה למחוק?
ואם הוא ישאל אותי למה למחוק?
אנונימית
תגידי לו שאת לא רוצה שהתמונה תהיה אצלו.
את לא צריכה בשבילו הסברים, זו תמונה *שלך* אז לא משנה מה אין לו זכות לעשות צילום מסך.
את לא צריכה בשבילו הסברים, זו תמונה *שלך* אז לא משנה מה אין לו זכות לעשות צילום מסך.
שואל השאלה:
עמית^^
אתה צודק
אבל אני לא יכולה פשוט לבוא ל יו באמצע החיים ולכתוב לו :
****** תמחק את התמונה שצילמת מסך מהריפליי
כן כן זאתי שראו בה את ציצים הבולטים
עמית^^
אתה צודק
אבל אני לא יכולה פשוט לבוא ל יו באמצע החיים ולכתוב לו :
****** תמחק את התמונה שצילמת מסך מהריפליי
כן כן זאתי שראו בה את ציצים הבולטים
אנונימית
כן ככה תבואי אליו.
שואל השאלה:
אוקיי
מזל שיש סטיפס
מה הייתי עושה בלעדייכםם
אוקיי
מזל שיש סטיפס
מה הייתי עושה בלעדייכםם
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו הוא אמר לחברה הכי טובה שלי לשאול אותי אם אני רוצה לבוא אליו עם עוד 2 ידידות שלו
מה להגיד??
ורק מעדכנת שיש לו סטיפס אז הלך עליי אם הוא רואה את זה
עכשיו הוא אמר לחברה הכי טובה שלי לשאול אותי אם אני רוצה לבוא אליו עם עוד 2 ידידות שלו
מה להגיד??
ורק מעדכנת שיש לו סטיפס אז הלך עליי אם הוא רואה את זה
אנונימית
מה, למה שהוא לעזאזל יעשה לזה צילום מסך? גאד אחותי
למחוק את התמונות אם הוא לא מוחק תגידי שזה לא בסדר ודברי איתו איכז מה הוא מתחרמן מתמונות של החברה הכי טובה שלו