9 תשובות
זה נורא זה משכורות של אנשים תשלמי בבקשה.
אם לא תופסים זה סבבה
מה שמעליי אמרו
גם אחרי זה יש סתם מצפון ולא כיף
גם אחרי זה יש סתם מצפון ולא כיף
משרד התחבורה מפסיד, לא חברת האוטובוסים או הנהג
זה עדיין לא בסדר אבל סתם שתדעו (אם לא ידעתם)
זה לא משפיע על המשכורת של הנהג
אבא שלי נהג וזה מה שהוא אמר לי עכשיו
תראי מבחינת מוסריות, זה לא מוסרי אבל אני אשקר אם אגיד שלא עשיתי את זה אף פעם
זה עדיין לא בסדר אבל סתם שתדעו (אם לא ידעתם)
זה לא משפיע על המשכורת של הנהג
אבא שלי נהג וזה מה שהוא אמר לי עכשיו
תראי מבחינת מוסריות, זה לא מוסרי אבל אני אשקר אם אגיד שלא עשיתי את זה אף פעם
שואל השאלה:
לא בכוונה לא לשלם, אם נגמר לי הכסף ברב קו וכמה פעמים שנגמר לי הנהג אמר לי פשוט לשבת ושאני לא צריכה לשלם
לא בכוונה לא לשלם, אם נגמר לי הכסף ברב קו וכמה פעמים שנגמר לי הנהג אמר לי פשוט לשבת ושאני לא צריכה לשלם
.
אנונימית
נורא.
אחותי זה המשכורת של אנשים זה גזל
אחותי זה המשכורת של אנשים זה גזל
אנונימית
לא יתנו לך לעלות בלי לשלם
זה בסדר גמור
באותו הנושא: