5 תשובות
לך לישון יש זמן עד 10
אוי אני באותה בעיה איתך :(
תכלס יש לך 3 אופציות-
או שתנסה להישאר ער עד עשר (תתקלח ותשתה הרבה קפה)
או שתישן עד עשר (תבוא לבית ספר בתשע וחצי כזה אין ברירה להבריז קצת אם אתה רוצה לישון) ותשתה קפה ותתארגן למבחן
או כמובן מועד ב'
קיצר בהצלחה 3>
תכלס יש לך 3 אופציות-
או שתנסה להישאר ער עד עשר (תתקלח ותשתה הרבה קפה)
או שתישן עד עשר (תבוא לבית ספר בתשע וחצי כזה אין ברירה להבריז קצת אם אתה רוצה לישון) ותשתה קפה ותתארגן למבחן
או כמובן מועד ב'
קיצר בהצלחה 3>
לך לישון שתיהיה מפוקס. לא טוב ללמוד שניה לפני מבחן, זה מאבד מהריכוז
תעשה מקלחת, שתה קפה ותתחיל ללמוד
תנסה ללמוד ולשרוד את היום
באותו הנושא: