4 תשובות
היה ratchet and clank אבל זה היה עד סוף מרץ...
warzone?
פורטנייט, דטסני, פשוט תיכנס לאופציה לאופציה משחקים חינם כי אני לא זוכרת בעלפ מה הולך שם. יש כמה נחמדים ויש גם דמו שאתה יכול לנסות משחקים ואז להחליט אם רוצה להמשיך או לא.
בps plus כל חודש מקבלים משחקים מעולים חינם.
כרגע לפלייסטיישן יש מבצע בגלל הקורונה שנקרא play at home, יש עכשיו 9 משחקים חינמיים במבצע(ביניהם subnautica, שהוא משחק מעולה), וב19/20 באפריל אמור להתווסף גם horizon zero dawn: complete edition לגמרי בחינם, לכל המשתמשים ובלי פלוס, שהוא אחד המשחקים הבלעדיים הטובים ביותר שיצאו לps4
כרגע לפלייסטיישן יש מבצע בגלל הקורונה שנקרא play at home, יש עכשיו 9 משחקים חינמיים במבצע(ביניהם subnautica, שהוא משחק מעולה), וב19/20 באפריל אמור להתווסף גם horizon zero dawn: complete edition לגמרי בחינם, לכל המשתמשים ובלי פלוס, שהוא אחד המשחקים הבלעדיים הטובים ביותר שיצאו לps4