20 תשובות
לילה לילה מסתכלת הלבנה
אנונימי
היא הולכת לשוק ועושה את הפוק
אנונימית
בוחן פתע, וואו זה מפחיד
שואל השאלה:
אויש אני מתה על הציניות שלכם
אויש אני מתה על הציניות שלכם
אף פעם לא פחדתי מהחושך עד שראיתי בובה מלחיצה עומדת בפתח הדלת (זה גרוע נו אין לי כוח לחשוב )
שפן סלעים
שואל השאלה:
הגיוני סה"כ
הגיוני סה"כ
אני אוהבת את הבובות שיש לי בחדר רק חבל שהן לא שלי
דאמ
דאמ
שואל השאלה:
טוב מאוד רק הייתי מוסיפה רק חבל שהן ממצמצות
טוב מאוד רק הייתי מוסיפה רק חבל שהן ממצמצות
אוקי שניה אני אחשוב על חדש
אני אוהבת את הקול של הבובה שהיא אומרת "חבק אותי" אבל הסוללות שלה אצלי ביד
עזבי אני כושלת פרשתי
עזבי אני כושלת פרשתי
תמיד התחבאתי מתחת למיטה עד שראיתי אותה....
crybab3y את טובהה
יוו תודהה ליה גם את ממש טובה
אומרים שרוחות הן אגדה, אבל ראיתי כבר תריסר בפארק ליד...
וואו זה טוב
תודהה
אוקי אוקי סליחה שאני גונבת לך אבל:
אומרים שרוחות זה רק באגדות, אז זה אומר שהבית שלי מלא באגדות?
טוב נו לא משנה שלך יותר טוב
אומרים שרוחות זה רק באגדות, אז זה אומר שהבית שלי מלא באגדות?
טוב נו לא משנה שלך יותר טוב
אוומייגאד אחד הטובים
כשמסתכלים טוב טוב בין השיחים באמצע הלילה, רואים אותו, היצור המצמרר בעל העיניים האדומות כלהבה