8 תשובות
הפסקתי ב57.
לפני כמה שנים היינו ברמה 84 אפילו 86 בטלפון של אמא שלי אני זוכר את זה, מעניין אם יש מישהו בעולם שגמר את המשחק הזה יש לו 5000 שלבים
מישהו עדיין משחק בזה?
המורה שלי ביסודי הייתה בשלב 400 ומשהו
נשברתי באיזה 60
אני אפסקתי ב54 אבל אח שלי אגיע ל1020
אנונימית
270 עכשיו בדקתי וואי איזה ישן זה
אמא שלי משחקת בחרא הזה היא כבר הגיעה ל2500 זאתי חרשנית