11 תשובות
שואל השאלה:
הם ממש מביכים כי הם מתייחסים לסלב כסוג של האלילים של העולם
אנונימית
מה קרה? אני לא עוקבת אחריהם איזה שנה
שואל השאלה:
אני גם לא עוקבת אחריהם
אבל הם מעלים דברים פשוט על השואה
נגיד מה הלסב הזה רשם או הסלב הזה רשם
כאילו אכפת למישהו מה הסלב עשה ואמר
אנונימית
שיהיו בריאים בדיוק הסתכלתי. לפחות הם מכבדים את היום הזה מה אני אגיד לך, אני רואה כאלה שלא ונקרע לי הלב.
שואל השאלה:
חייבים לכבד אבל גם לתרום כסף לניצוחי שואה
ובפחות השקות
אנונימית
הם מביכים כל השנה לא רק ביום השואה
שואל השאלה:
אז למה מלא עוקבים אחריהם ולמה הם מביכים לפי דעתכם?
אנונימית
בורדתי להם ממזמן עוקב הם מביכים רצח
מסכימה את צודקת
אנונימית
אני עוקבת אחריהם כי לפעמים הם מעלים דברים מעניינים פשוט שבאלי לדעת
אני עוקבת כדי להיות מעודכנת או אם אומרים ראית מה העלו, מה קרה? כזה..
אני לא מסתכלת הרבה בסטורים שלהם ומעבירה כמעט הכל כי הרוב לא מעניין.
בקיצור הם מביכים בגלל כל המשפטים שלהם ואיך שהם מתנסחים לא יודעת להסביר