4 תשובות
לא, אבל זה מביך ששכחת שיש צפירה
זה בסדר, את לא שמעת ולא עשית את זה בכוונה. מעולה שכששמעת עמדת, ולא המשכת במה שעשית, הכל טוב אין סיבה שתרגישי רע עם עצמך היית בסדר גמור.
R_R
את לא רעה אבל זה לא מכבד,למה היית באוזניות..
שואל השאלה:
עוברת עלי תקופה לא משהו ורק מוזיקה מרגיעה.. לא שמתי לב לזמן^^
אנונימית
באותו הנושא: