4 תשובות
לא, אבל זה מביך ששכחת שיש צפירה
זה בסדר, את לא שמעת ולא עשית את זה בכוונה. מעולה שכששמעת עמדת, ולא המשכת במה שעשית, הכל טוב אין סיבה שתרגישי רע עם עצמך היית בסדר גמור.
את לא רעה אבל זה לא מכבד,למה היית באוזניות..
שואל השאלה:
עוברת עלי תקופה לא משהו ורק מוזיקה מרגיעה.. לא שמתי לב לזמן^^
עוברת עלי תקופה לא משהו ורק מוזיקה מרגיעה.. לא שמתי לב לזמן^^
אנונימית
באותו הנושא: