10 תשובות
אם את לא רוצה ללכת וזה קשה לך אני חושבת שאת לא חייבת
לפי דעתי תלכי את אחרי זה אולי תתחרטי על זה
תראי אי אפשר לשפוט אותך אם לא תבואי
אבל כולם ישברו ויבכו, ואני חושבת שזה חשוב שתראי נוכחות
מצטערת לשמוע אם את לא רוצה ללכת אל תלכי
אני חושבת שכדאי שתלכי.
משתתפת בצערך
את לא חייבת אם זה ממש יעשה לך רע נפשית אבל בשביל אמא/אבא אולי כדאי
תלכי בכל זאת מכבוד אליה זה נורמלי לגמרי לבכות במצב כזה, משתתף בצערך תהיי חזקה
שואל השאלה:
זה יעשה לי ממש רע נפשית בטח לראות גם את אבא שלי בוכה
אנונימית
משתתפת בצערך,
אני מבינה אותך,
אח שלי הוא חלל צהל ואני לא הולכת לטקסים של יום הזיכרון כי זה ממש קשה לי לראות את כולם ככה ואני לא אוהבת שרואים אותי בוכה,
זה בסדר אם את מעדיפה שלא ללכת, זה הדרך שלך להתמודד
אם את מרגישה שזה יעשה לך רע אז את לא חייבת ללכת, זה לבחירתך. תעשי מה שמרגיש לך הכי נכון, וזה בסדר אם לא תלכי