8 תשובות
כן
כן
לא.
למרות שנפלתי קצת.. זה מאד קשה לי.
התחלתי לשמוע שירי קודש כדי להעסיק את האוזן.
ואפילו שמתי גרסה ווקאלית ל-stairway to heaven, בלי נגינה. (בחיים אל תעשו את זה, אל תחשבו על זה אפילו)
למרות שנפלתי קצת.. זה מאד קשה לי.
התחלתי לשמוע שירי קודש כדי להעסיק את האוזן.
ואפילו שמתי גרסה ווקאלית ל-stairway to heaven, בלי נגינה. (בחיים אל תעשו את זה, אל תחשבו על זה אפילו)
היום יום השואה אז לא..
בלי קשר, אני בקושי יכולה להיות יום שלם בלי מוזיקה..
בלי קשר, אני בקושי יכולה להיות יום שלם בלי מוזיקה..
לא אבל זה דיי קשוח בשבילי כי אני חיה על שירים
אבל לפחות אחריי שזה יסתיים אני אעריך יותר את השירים
אבל לפחות אחריי שזה יסתיים אני אעריך יותר את השירים
ברור, זה מאוד עוזר לי,הכי בעולם
כן.
באותו הנושא: