4 תשובות
אויי שיט לא שמונה וחצי שמונה לא יודעת למה התבלבל לי
8 וחצי, כל עוד כיבדת את היום הזה בסדר גמור.
תהנו
8 אני חושבת
בשמונה בערב יש צפירה