הזמנתי אוזניות בלוטוס עם קייס נטען מאלי אקספרס, אבל הבעיה היא
שהאוזניות יותר גדולות ממה שציפיתי שהן יהיו והמשלוח כבר הגיע ואני איתן כבר אבל לפעמים הן לא נוחות כי הן גדולות ונופלות. חשבתי שהן בגודל של איירפודס כי לא כתבו גדלים שם... מה לעשות? להישאר איתן או להזמין כאלה שיותר נוחות? הן לא עלו הרבה בכלל