5 תשובות
זה מנהג שעושים את זה בשבת הראשונה שאחרי פסח לפרנסה טובה
ברוך השם אנחנו כל שנה עושים חלת מפתח
ברוך השם אנחנו כל שנה עושים חלת מפתח
אני חושב שכן זה רק בשב הראשונה שאחרי חג הפסח בשביל פרנסה טובה
שואל השאלה:
פעם אחת בשנה?
פעם אחת בשנה?
ראש צאחלה
אנונימי
בשבת הראשונה שלאחר חג הפסח
באותו הנושא: