3 תשובות
זה לא נכון העניין של אם זה חיובי אז מודיעים קודם
כנראה שעדיין לא בדקו אותה
אני קיבלתי בדיקה אחת אחרי 8 שעות ובדיקה אחת אחרי חמישה ימים והאחרות בדרכ אחרי 24 שעות
תנסי לא להילחץ יותר מידי ולא לחשוב על זה
תתרכזי בלנוח ובלהרגיש טוב
רק בריאות :)
כנראה שעדיין לא בדקו אותה
אני קיבלתי בדיקה אחת אחרי 8 שעות ובדיקה אחת אחרי חמישה ימים והאחרות בדרכ אחרי 24 שעות
תנסי לא להילחץ יותר מידי ולא לחשוב על זה
תתרכזי בלנוח ובלהרגיש טוב
רק בריאות :)
מוזר, אני עשיתי מלפני כמה ימים והתוצאות הגיעו אחרי עשר שעות בערך
כנראה יש להם עומס , כנראה מחר תקבלי תשובה
באותו הנושא: