18 תשובות
באתי לכתוב שזה לא מכבד כי חשבתי שהיית ער אבל קראתי וישנתה וגם אני אני מתה פה
אעע זה קרה גם ליי דייי חשבתי שאני היחידה יאיי
זה ממש לא מכבד ולקרוא מה שאמרת לא עוזר עם זה בכלל
במהלך השנה גם פחות מדברים על השואה ומנסים לשמר אותה.. אנחנו הדור האחרון שיכול לשמוע סיפורים פנים מול פנים עם שורדים. צריך גם להקדיש יום מיוחד אבל גם שנעשה כולנו את המאמץ ללמוד ולשמוע על השואה ולשמר בכל דרך שהכי אפקטיבי לכם גם אם זה דרך תהילים
אופ obi wan למה אתה כועס
אנונימית
אתה חרא של בן אדם ואתה צריך לעזוב אותנו לנצח
אתה עושה את המעשה הנכון שאתה קורא תהילים. אין שום פשר ללעמוד בצפירה ועל פי ההלכה זה אסור.אנחנו בכיתה היינו באמצע שיעור גמרא אז המשכנו ללמוד וכיוונו לעילוי נשמת הנפטרים בשואה.
אני גם ישנתי, לא נראלי יש משהו רע בזה
אנונימית
לקרוא תהילים זה לעילוי נשמת.
מי שאמר שזה חוקות הגוים זה הרבי מילובביץ לא אני
מי שאמר שזה חוקות הגוים זה הרבי מילובביץ לא אני
לא יודע, מתי הייתה צפירה בכלל?
אני לא כועס אני רק מביע את דעתי שהדרך הכי טובה לכבד היא לעמוד ולא לעשות משהו שקשור לאלוהים
פעם הבאה תשים לעצמך שעון
לא עניינינו ואין שום סיבה שתדחוף את זה כאן
1אתה ישן זה לא בשליטה שלך 2 כי לא כולם מאמנים באלוהים ואני נגיד מעדיף לעמוד בצפירה מאשר לקרוא תהילים שבשבילי לא משנים כלום 3כדי שהיה לפחות יום אחד שבור נזכור כי משהו כזה אסור לשכוח ולתת שיקרא שוב
אנונימי
זכותך לא לעמוד
אנונימי
איך ישנת בצפירה בלי שהצפירה תפריע לך
א אתה לא כיבדת את הנופלים ו ב איל לא שמעת את הצפירה הרי ידעת שצריכה להיות צפירה לא?