התחברות
הרשמה
נעלמה לי האפליקציה של הטלפונים איך זה הגיוני ואיך אני מחזירה אותה?
11 באפריל 2021, 22:23
דפדפנים
אפליקציות אייפון
תשובה אחת
זה קרה לי, תנסי לכבות ולהדליק את הפלאפון
S
Skittlez
באותו הנושא:
נעלם לי מהמסך בית האפליקציה של שיחות טלפון מה עושים????!?
מישהו יודע לאן נעלמה האפליקציה GarageBand? אפל
מישהו יכול לעזורר פתאום נעלמה לי האפליקציה של אפל מיוזיק ואין לי מושג למהה
לא הבנתי, לאיפה נעלם מיוזיקלי מהחנות אפליקציות ומה זה האפליקציה הזאת טיקטוק?
אם עכשיו כל הטלפונים בעולם נעלמים לכולם
אומרים אפליקציה בתוך הטלפון, בטלפון או על הטלפון?
גם אצלכם בטלפון נעלמה האופציה של לראות מתחת לשאלה מסויימת " שאלות דומות" ?
כדאי לי להתקין בטלפון גלקסי שלי אפליקציה שתהפוך את הטלפון שלי לכמו טלפון של אייפון?
מה זה אומר אם הסמל של האפליקציה me מופיעה לי בצד ימין למלה בטלפון ואז נעלם אחרי כמה שניות?
נעלמו לי כמה אפליקציות בטלפון וכתוב לי שיש לי אותם כשאני נכנסת לחנות מה לעשות?
ממליצים על האפליקציה Smart Switch כדי להעביר מידע מטלפון ישן לטלפון חדש?