6 תשובות
אחותי. אין הרבה מה לעשות פשוט לשכב בחדר חשוך כי אור מכאיב ולקחת כדור ולנוח
שואל השאלה:
אני במצב הכי גרוע שיש... זה בעייתי לי מאוד
אנונימי
מרגרינה חחח
אנונימית
שינה טובה .אכילה מסודרת ושתייה תקינה. ספורט בלי קפאין בלי אלכוהול
אני לא רוצה לאבחן את עצמי או משהו אבל יש לי כאבי ראש כמעט כל יום וזה ממש מעצבן אבל בסופו של דבר פשוט מתרגלים לזה
זה מעצבן אבל בסך הכל חיים כרגיל אין יותר מידי מה לעשות...