5 תשובות
מה הבעיה עם זה?
אנונימית
מה הקשר^
כי הם עברו לשם זה לא המקור שלהם.. למה יש אנשים לבנים ושחורים(אנחנו) באסיה?
כי הם עברו לשם זה לא המקור שלהם.. למה יש אנשים לבנים ושחורים(אנחנו) באסיה?
כמו שיש אנשים בצבעים שונים בארץ אנשים באים לבקר ולפעמים לגור שם
כי יש שם איזורים עשירים גם ואיזורים מעורבים אפריקה זו לא חור באמת זו מדינה עם צדדים..
היא נכבשה ע''י אירופאים לפני כמה מאות שנים
באותו הנושא: