20 תשובות
כן
כן קל
שואל השאלה:
למגיבה הראשונה למה לא?.
למגיבה הראשונה למה לא?.
אנונימית
בטח
אנשים יושבים בשביל פחות מזה
אנשים יושבים בשביל פחות מזה
כן ברור
גם בשביל 8 מיליון
גם בשביל 8 מיליון
^בטח ש18 מיליון מספיק
וואו הלוואי
18 מיליון מספיק
כמעט לכל החיים
כמעט לכל החיים
תקשיב,זה שנה אחת בכלא
זה לא כאילו 30 שנה ואני עבריין סדרתי
זה לא כאילו 30 שנה ואני עבריין סדרתי
לא כי זה קשה לשבת בכלא
אנונימית
איך לעזאזל 18 מיליון זה לא מספיק מה כבר תקנה שזה לא מספיק.
ולשאלה: בטח שכן
ולשאלה: בטח שכן
שואל השאלה:
כי אתי אלון גנבה 254 מיליון שקל וישבה 14 שנה זה יוצא 18 מיליון שקל נקי על כל שנת כלא.
שווה לא?
כי אתי אלון גנבה 254 מיליון שקל וישבה 14 שנה זה יוצא 18 מיליון שקל נקי על כל שנת כלא.
שווה לא?
אנונימית
לא,כי היא לא קיבלה את הכסף שהיא גנבה
כנראה שכן
שואל השאלה:
בסדר
אבל אם אני או אתה נעשה את זה אז כן נקבל
בסדר
אבל אם אני או אתה נעשה את זה אז כן נקבל
אנונימית
כן אחי הכלא של ישראל זה כמו בית ואתה מקבל על זה עוד עבודה וכסף אחי הכלא של ישראל זה בית מלון לפושעים
באותו הנושא: