24 תשובות
או, שפשוט אין מה להגיד לך כי לא מכיריםות אותך?
אף אחד לא עושה עלייך חרם.
אותי אישית זה ממש מעצבן שאנשים רושמים לשון פנייה בפרופיל, זה מטומטם, אבל זאת לא הסיבה שאני לא שולחת הודעה
שואל השאלה:
לאלא, אני כמה פעמים מנסה לפתוח שיחה עם אנשים פה והם לא עונים פתאום, אחרי שפעם ממש רצו ואהבו לדבר איתי
אנונימי
שואל השאלה:
מה מטומטם בזה? זו הדרך שאני מבקש שתכבדי אותי בה, ותפני אליי כמו שנוח לי ולא כמו שלא נוח לי. זה כמו שאני אקרא לך נועה, בזמן שהשם שלך הוא אריאל (סתם דוגמה) ואת תגידי לי שהשם שלך אריאל ואני אתעקש על לקרוא לך נועה כי "שם זה מטומטם בעיניי"
או לחילופין, קוראים לך נועה ואני אקרא לך... ברק. כי זה שם של בן. וככה באלי.
אנונימי
אהה, אז יכול להיות באמת.
הם הפסיקו לדבר איתך ברגע שכתבת מה הלשון פנייה?
שואל השאלה:
כן.
אנונימי
זה כבר סיפור אחר, באמת יכול להיות שבגלל שכתבת לפנות אליך כזכר.
שואל השאלה:
מה הסיפור?
אנונימי
אין לי מושג למה שזה יפריע, כולה מבן לבת.
^שואל השאלה
לא אכפת לי באיזה שם תפנה אליי...
אבל אני בת אז אתה תפנה אליי כאל בת כי כל בן אדם עם עיניים רואה שאני בת, אז אם אתה *לא* רואה יש פה בעיה כבר.
אולי אנשים לא רוצים לדבר איתך כי אם משיהו אומר אפילו משהו קטן לגבי הלשון פנייה אז ישר אתה תוקף אותם. כולו אמרתי שזה מטוטמם
שואל השאלה:
נו, אז אני מבקש שתפני אליי כאל בן כי... ככה אני מבקש מה אין לך מוח להבין את זה?:) או עיניים לקרוא את זה?:)

אני בחיים לא תקפתי אדם, את הראשונה שלי :)
אנונימי
תוב אחי, אתה לא מעניין אותי מספיק כדי לריב איתך
שואל השאלה:
את ילדה בת 15, מה ציפיתי?
אנונימי
לא ביקשתי שתצפה למשהו.
ולמה אתה עושה לי סטוק, מה אין לך חיים אה?
שואל השאלה:
הנה ובסוף את פונה אליי כאל זכר :)
אנונימי
כן כי יש לי כבוד בסיסי לאנשים, זה לא אומר שאני תומכת בזה
שואל השאלה:
אה פתאום מ"זה מטומטם" לכבוד בסיסי
הבנתי
אנונימי
אני לא רוצה לסנן אותך אז אני עונה אבל תפסיק לנסות לריב איתי.

אתה זה "זה"? לא. אמרתי שזה מטומטם, לא אתה מטומטם, אלה התופעה הזאת מטומטמת לדעתי. אתה החלטת לקחת את זה לכיוונך וזאת כבר בעיה שלך.
אם תשני מין אז אנשים יחשבו אם לפנות אלייך כבן בנתיים זה טיפשי לעשות את זה וזה גם מבלבל אנשים בסוף.
אנונימית
אין לי מושג מי אתה לוֹל
אז זה על בטוח לא בגלל זה
וואו לונה.
אם הוא נולד בת ומרגיש בן, ומבקש שיפנו אליו כבן, מה הבעיה בזה? למה זה לא בסדר? למה את קוראת לזה תופעה בכלל? למה את מתייחסת לזה כאל משהו רע? ככה הוא מרגיש. למה שתחשבי שזה לא בסדר?
את לא התייחסת בכלל למה שהוא כתב. רק כתבת מה את חושבת על זה, כאילו שהוא שאל מה הדעה שלך על לשון פנייה שונה.
ועוד רבה איתו על זה..
ולשאלה- אם למישהו זה מפריע כנראה לא תרצה לשמור איתו על קשר בהמשך.
מאמינה שיש כל כך הרבה אנשים מקבלים, שיתמכו יעודדו ויעלו אותך למעלה :) יש הרבה יותר פתיחות להכל. אנחנו לא בתקופה של פעם. אתה לא צריך בחיים שלך אנשים ששופטים אותך וזה מפריע להם.
אגב לונה, איך יראו שהוא בן אם הוא לא רושם? זה אתר אינטרנט לא רואים את הבן אדם בשביל להבין אם הוא בן או בת
שואל השאלה, אולי זה צירוף מקרים, תנסה לא לקחת את זה על עצמך..וגם אם זה בגלל ששינית לשון פנייה זה עדיין לא קשור אלייך, זה קשור אליהם.
לונה, אני דווקא לא רואה שהוא תוקף אותך, מסביר לך באסרטיביות כי את באת וזילזלת בבעיה שלו.