12 תשובות
זה כל כך לא קשור סיס
לא...זה לא קשור
מה זה קשור ..
את יפה ואת לא צריכה שיגידו לך את זה ..
לא, אולי יתביישו, אולי לא שמו לב
לא שופטים לפי זה אם את יפה או לא
אני לא מבינה את הקשר
לא חושב, לפעמים בנים לא מתחילים כי את יותר מידי יפה
יופי זה בעיני המתבונן .

יש כאלה שיגידו שאת יפה ויש כאלה שיחשבו שאת לא .
אולי יש לך יופי מיוחד שזה הפחיד אותם ?
אנונימית
לא..
לא תמיד מתחילים עם כולן
לאא :( זה אומר שבמסיבה יש מלא מלא אנשים , וחלק גדול פשוט עסוק עם עצמו והחברים שלו. תמיד יהיו אנשים יותר יפים ממך, אבל זה ממש לא אומר שאת לא יפה.
יכול להיות שהאלה שכן התחילו עם בנות לא שמו לב אלייך, בגלל שיש כל כך הרבה אנשים. או שאת פשוט פחות הטעם שלהם מבנות אחרות- יש כל כך הרבה בנות במסיבה.. (זה לא אומר שאת לא יפה!!!)
ממש לא.
יכול להיות
באותו הנושא: