11 תשובות
מה שאני חושבת על מסורתיים או דתיים- כלום. מה שעושה להם טוב.
לא אוהב את זה
הם מנסים לשנות ולהרחיב את החרדיות למקומות שהיא לא הייתה בהם לפני כמה עשרות שנים
והם מחשיבים את עצמם חרדים ולא קולטים שלהיות חרדי זה לא רק מגזר ולא רק בגדים שונים אלא גם אידיאולוגיה והם רחוקים מהאידיאולוגיה המקורית
הם מנסים לשנות ולהרחיב את החרדיות למקומות שהיא לא הייתה בהם לפני כמה עשרות שנים
והם מחשיבים את עצמם חרדים ולא קולטים שלהיות חרדי זה לא רק מגזר ולא רק בגדים שונים אלא גם אידיאולוגיה והם רחוקים מהאידיאולוגיה המקורית
לא חושבת עליהם כלום.
אין מה לחשוב
אני דתיה, הם חרדים, אתה חילוני והיא מסורתית.
כל אחד ומה שהוא
ביחייאת, אין לכם מה לחשוב עליהם, שיעשו מה שהם רוצים
אין מה לחשוב
אני דתיה, הם חרדים, אתה חילוני והיא מסורתית.
כל אחד ומה שהוא
ביחייאת, אין לכם מה לחשוב עליהם, שיעשו מה שהם רוצים
זה לא מה שאני רוצה להיות, אבל אין לי בעיה איתם.
אם הם לא ממציאים לעצמם דרך שנוגדת את ההלכה או שהיא מבזה את הציבור החרדי אז זה לגמריי בסדר
אנשים בדיוק כמוני
כאלה כמו מלך זילברשלג? הם האלה שגורמים לי להבין שיש דווקא חרדים נורמלים
אנונימי
אני חרדית מודרנית ואני חושבת שזו דרך מצוינת
כנ"ל חושבת להמשיך עם זה
לא מכליל אבל 70 אחוז מאוכלוסיה חרא סליחה
כול עוד הם הולכים באותה דרך הם נקראים חרדים אני חרדית מודרנית וגם חב"דניקית
באותו הנושא: