5 תשובות
לא כל כך
איזה?
המוכנות עם דוגמה והכל או הפלסטיק שצריך להדביק עם דבק ואז לעשות לק?
אם את משתמשת רק בטיפסים שלהם וכל שאר השלבים עושה עם חומרים איכותיים אז אין בעיה, לא ממליצה לך להשתמש בפריימרים והדבק שלהם הבניה תיפול לך תוך פחות משבוע
^אין להם פריימר
יש גם בדידילק