10 תשובות
אותיות כפולות
לילה טובב אני אומר
לילה טובב
כן ... זה חמוד כזה ולב זה טיפה יכול להפחיד
תכתבי כמו שהוא כתב עם אותיות כפולות או אימוג'י זה מתלהב מידי
שואל השאלה:
הוא כתב רק לילה טוב בלי כלום אבל לא באלי לענות יבש כזה
הוא כתב רק לילה טוב בלי כלום אבל לא באלי לענות יבש כזה
אז אולי אימוג'י אחר, לא לב
לילה טובב
לילה טובב זה ממש חמוד ומגניב :(
שואל השאלה:
אם אני אכתוב לו ככה " לילה טובב :) " זה סבבה או ה :) עושה אתזה מוזר כזה ?
אם אני אכתוב לו ככה " לילה טובב :) " זה סבבה או ה :) עושה אתזה מוזר כזה ?
באותו הנושא: