10 תשובות
מהה-
אם היא מוותרת עלייך בגלל זה ההפסד כולו שלה
אני מבינה שזה מאוד מעצבן וזה אבת עד להיפרד? מוגזם. יכלתם לשבת לדבר על זה היית מתנצל
לעזוב רק על זה זה מוגזם לדעתי, מה שכן יכול להיות שזה היה סוגשל ה"קש ששבר את גב הגמל", ושאם הברזת לה כנראה שעשית עוד דברים לפני זה שגרמו לה לעזוב אותך
שואל השאלה:
אבל גם אם כן היא אמורה להגיד לי ברור שאני אתקן את עצמי אבל כשהיא לא אומרת לי כלום מה אני אמורה להבין היא בכלל לא עונה לי..
נ.ב תודה על התגובה:)
מה- יש לה בעייה
^^אה אוי היא מסוג האנשים האלה
אולי עדיף ככה, שכבר לא תהיו בקשר
ריפ. עשתה לך קטע חח
מה-
לא, למה שבגלל דבר כזה היא תיפרד ממך?
עזוב אותך, תמצא מישהי טובה יותר.
thv
אמא אני מה זה מקווה שזה ספאם
אם לא מצטערת אחי היא לא מגיעה לך אפילו