4 תשובות
תחזור ותגיד לה אחרי זה לא קרה כלופ
תתקשר למורה תגיד לה שהקאת ואתה צריך לחזור הביתה
תגיד לה שהתחלת להריגש חרא בדרך ושהקאת וזהו תחזור כי חבל אתה גם ככה לא תצליח ללמד נורמלי כשאתה מריגש לא טוב
תגיד למורה שלך שמהבוקר הרגשת לא טוב ובדרך הקאת, ושלא הרגשת טוב אז חזרת הביתה. היא לא תכעס עלייך. אם אתה מרגיש שאתה יכול להיכנס לבית ספר וללמוד אז תלך , ואם לא תחזור הביתה. אל תעשה משהו שאתה לא יכול.
תרגיש טוב❤