8 תשובות
היי לך
אכלתי חזה
לא זורם. שיט.
חסה******
שואל השאלה:
אניי יביאא לכםם פרח רקק תכתבוו מלא
אוקיי, הנה תשובה מספקת לשאלתך המעניינת: אני חושבת ששמפו פינוק הרבה יותר טוב משמפו הוואי כי אין לי מה לכתוב אז אני פשוט אכתוב מה אני מרגישה, יש לי קקי אבל השירותים תפוסים וזה לא כיף ואני רוצה פרחים וחם לי ואני לא יודעת אם לראות משפחה מודרנית או ללכת לישון כי יש לי מחר טיול:(((
שואל השאלה:
תראי משפחה מדורניתת