5 תשובות
שואל השאלה:
האינטגרל של הניגזרת זה f אז פשוט הצבתי
האינטגרל של הניגזרת זה f אז פשוט הצבתי
אנונימי
שואל השאלה:
לא איזה נראלי הוצאתי קרוב ל100 הסתכלתי על התשובות של המורה ויצא לי בדיוק אותו דבר חוץ מהזה של האינטגרל.
המבחן היה קליל פתרתי את 2 השאלות באיזה שעה רק נתקעתי כל המבחן על שאלה 5 עד שהבנתי את הקאצ'
לא איזה נראלי הוצאתי קרוב ל100 הסתכלתי על התשובות של המורה ויצא לי בדיוק אותו דבר חוץ מהזה של האינטגרל.
המבחן היה קליל פתרתי את 2 השאלות באיזה שעה רק נתקעתי כל המבחן על שאלה 5 עד שהבנתי את הקאצ'
אנונימי
שואל השאלה:
מורכבים לא העזתי לגעת
עשיתי אנליטי ואת שאלה 4
מורכבים לא העזתי לגעת
עשיתי אנליטי ואת שאלה 4
אנונימי
שואל השאלה:
4 הייתה השאלה הכי קלילה במבחן
4 הייתה השאלה הכי קלילה במבחן
אנונימי
אני פשוט רשמתי את זה כמספר שיצא לי במחשבון שזה 0.3 בערך. אין סיבה שיורידו לך על זה.
באותו הנושא: