5 תשובות
בלי חום בלי מחליק בלי פן
ציפיות לכרית מסאטן ממש עוזרות לשיער ולא שוברות אותו
לא לייבש את השיער עם מגבת כי זה שובר אותו עדיף עם חולצת כותנה
אנונימית
אני פשוט הפסקתי עם ההחלקות ועם הפנים והמחליקים ונתתי לשיער לגדול, כל פעם הספרתי קצת עד שנפטרתי מכל השיער עם ההחלקה והשיער שצמח היה בריא.
שואל השאלה:
הבעיה שבלי מחליק השיער שלי זוועה שורש של השיער במדי הפנים תלתלים ואז חזק ואז שאר השורש חלק והלמטה חלק גלי נפוח ו מאחורה תלתלים מקווצים
קיצר נדפקתי
אל תחפפי כל יום
זה בסדר לייבש עם פן אחרי שטיפה אבל תדאגי להשתמש במגן מחום לפני (זה יכול להיות קרם,ספריי etc...)
כשאת הולכת לבריכה או לים תשימי קרם מגן (ממלח,כלור) אפשר לקנות את זה בכל מספרה
זה ממש טוב להשתמש כשהולכים לים/לבריכה גם אם אין לך החלקה
תשתי המון מים ותסרקי את השיער הרבה עם מברשת נוחה
בלי מחליקים, פנים או צבע
שמפו ללא מלחים
לא להסתרק אחרי מקלחת
מסכות
ויטמינים
לא לחפוף כל יום