7 תשובות
לא..
בי' זה רק למי שלומד ערבית ביא' זה לכולם
זה הכנה לטירונות
בי' זה רק למי שלומד ערבית ביא' זה לכולם
זה הכנה לטירונות
לא, זה מיועד לכל מי שבכיתה יא
גדנ"ע מודיעין כן, יש גדנעות אחרות,
גדנע קרבי נמשל-אז לא רק לערבית (מגמה)
גדנע קרבי נמשל-אז לא רק לערבית (מגמה)
לא זה שבוע ימים לכול השכבה: עושים כושר, מקבלים הנחיות ממפקד יחידה וסוף יש לך מטווח ברובה
ממש ממש לא!
גדנע זה כמו הצצה על הצבא זה שבוע בו את חיה בתנאי שטח כדי להראות לך מה זה צבא מה זה טירונות עושים את זה קל יחסית אבל זה בכלל של הצבא ועושים את זה בכיתה יב
גדנע זה כמו הצצה על הצבא זה שבוע בו את חיה בתנאי שטח כדי להראות לך מה זה צבא מה זה טירונות עושים את זה קל יחסית אבל זה בכלל של הצבא ועושים את זה בכיתה יב
מה פתאום!
גדנ"ע זה שבוע שלם, שאתה נהיה חייל.
לוקחים אותך לבסיס צבאי נותנים לך מדים וכל היום אתה לומד על הנשק (m16) ועושה "טירונות" של גולני\שייטת 13.. כל היום ריצות, סומוכקומים וקפיצות. שבסופו אתה יורה בנשק (m16 כמובן.)
גדנ"ע זה שבוע שלם, שאתה נהיה חייל.
לוקחים אותך לבסיס צבאי נותנים לך מדים וכל היום אתה לומד על הנשק (m16) ועושה "טירונות" של גולני\שייטת 13.. כל היום ריצות, סומוכקומים וקפיצות. שבסופו אתה יורה בנשק (m16 כמובן.)
לא גדנע זה הכנה לצבא בצהל מיועד לכולם קוראים אותך במשך שבוע 10 יום משהו כזה קמים ב 6 בבוקר
באותו הנושא: