7 תשובות
תאכלי פנקייק בסטי
Snt
תאכלי, פשוט לא הרבה ואל תשימי קילו שוקולד או סירופ
שןם דבר לא משמין תעשי מתכון בלי הרבה קלוריות

ביצה
יוגורט פרו וניל
3 כפות שטוחות קמח
אני עושה את זה כל הזמן זה יוצא כמו פנקייקים רגילים ו300 קלוריות לכל הבלילה
תאכלי, מותר פעם ב
שואל השאלה:
ריפ ^^
תודה מלכהה אני אנסה
אנונימית
יש פנקייק של חיטוב שהוא יותר בריא
וגם אם את תאכלי פנקייק שהוא רגיל מה כבר קרה? תהני מהאוכל גם מידי פעם, אל תגבילי את עתמך
שימי בצלחת כמות שאת קובעת לעצמך לאכול ותאכלי רק אותה. אין כמות ספציפית שאפשר, את קובעת לעצמך את הגבול.
אם את מכינה את הפנקייקים, תכיני רק את הכמות שאת רוצה לאכול או שתחלקי את הבלילה ותשמרי לך למחר...
כמובן שאפשר גם להכין פנקייק בריא.
אני ניסיתי את המתכון של היוגורט פרו ויצא לי מזעזע (התפרק) אבל יש לי מתכון אחר:
1/4 בננה מעוכה
2 חלבוני ביצה
2.5 כפות קמח (קמח שקדים/שיבולת שועל/לבן/מלא...)
אפשר להוסיף גם כפית ממתיק (סוכר/מייפל/סילאן וכו...
תטגני (אפשר עם שמן קוקוס או סתם שמן)
ותגישי עם שאר הבננה או פרי אחר וגם שוקולד/חמאת בוטנים/חמאת שקדים/חמאת אגוזים/שוקולד בריא (יש לי מתכון להביא לך עם את רוצה).

ככה יש לך ארוחה שיש בה חלבון, פחמימה ושומן בערכים שלפי דעתי ממש מעולים!