9 תשובות
אבא שלי עשה את החיסון והוא הרגיש מצויין אחרי זה
כי יש לו תופעות לוואי
בלי קשר למצב הבריאותי של האדם
בלי קשר למצב הבריאותי של האדם
אני בדיוק כמוך, אני בקושי חולה אבל אחרי החיסון היה לי חום יומיים.
זה אומר שיש לך מערכת חיסונית טובה.
זה אומר שיש לך מערכת חיסונית טובה.
החיסון חודר אליך לתוך הגוף, יש כאלה (הרוב שירגישו כאבי ראש, סחרחורות וכו') ויש כאלה שלא ירגישו כלום ובחיסון השני שלהם ירגישו את זה. מן הסתם החיסון מתפזר בתוך הגוף ומפעילה נוגדנים, הגוף שלך צריך להתרגל
תופעות לוואי
שואלת את אותה שאלה..הרי לא הכניסו לשם נוגדנים זה חיסון רנא לא חיידק מוחלש, אז נגד מה המערכת החיסונית נלחמת שעולה החום?
אנונימית
כי ככה זה חיסונים, מאתגרים את הגוף.
ככל שהגוף כואב יותר ככה זה אומר שהמערכת החיסונית חזקה יותר, כי היא מתנגדת לדבר זר שנכנס לגוף.
אם לא מרגישים כלום אחרי זה אז זה אומר שהמערכת החיסונית חלשה ומאפשרת להכניס דברים זרים לגוף בקלות
ככל שהגוף כואב יותר ככה זה אומר שהמערכת החיסונית חזקה יותר, כי היא מתנגדת לדבר זר שנכנס לגוף.
אם לא מרגישים כלום אחרי זה אז זה אומר שהמערכת החיסונית חלשה ומאפשרת להכניס דברים זרים לגוף בקלות
אהה אז מה הפואנטה?
יש כאן פרדוקס.
כאילו, בן אדם שעכשיו מתחסן וכואב לו והגוף שלו מגיב חזק יותר, מה הוא יגיד לעצמו בעצם - המערכת החיסונית שלי חזקה ועובדת מצויין.
עכשיו בסדר סימן שהמערכת החיסונית שלו חזקה ויש לו סיכויים טובים להחלים מקורונה, אבל פתאום שיפול לו האסימון , רגע. למה היתי צריך להתחסן אם היא עובדת מצויין? מה הוא עושה עם זה עכשיו? הוא גילה את העובדה כבר מאוחר מדי.
יש כאן פרדוקס.
כאילו, בן אדם שעכשיו מתחסן וכואב לו והגוף שלו מגיב חזק יותר, מה הוא יגיד לעצמו בעצם - המערכת החיסונית שלי חזקה ועובדת מצויין.
עכשיו בסדר סימן שהמערכת החיסונית שלו חזקה ויש לו סיכויים טובים להחלים מקורונה, אבל פתאום שיפול לו האסימון , רגע. למה היתי צריך להתחסן אם היא עובדת מצויין? מה הוא עושה עם זה עכשיו? הוא גילה את העובדה כבר מאוחר מדי.
אנונימית
כי מנסים לדלל את האוכלוסייה זו בדיוק התכנית.
עלאק מאמינים שהייתה שואה אבל כשמנסים לצרוח לכם בפנים שהולכת להיות שואה שנייה קשה לכם להאמין הא?!
שתבינו, גם השואה שהייתה לא נבנתה ביום אחד ולא ביומיים!!
אנשים שראו את האמת צעקו את זה ליהודים הפשוטים שזלזלו ובסוף מצאו את עצמם ברכבות בדרך להשמדה!!
אם יש קבוצה של סביב 10 אלף איש שאומרים לכם שהם רואים שזה בולשיט כנראה שהם רואים משהו שאתם לא רואים.
רוב העם נוטה להיות מטומטם במצבים מסויימים
עלאק מאמינים שהייתה שואה אבל כשמנסים לצרוח לכם בפנים שהולכת להיות שואה שנייה קשה לכם להאמין הא?!
שתבינו, גם השואה שהייתה לא נבנתה ביום אחד ולא ביומיים!!
אנשים שראו את האמת צעקו את זה ליהודים הפשוטים שזלזלו ובסוף מצאו את עצמם ברכבות בדרך להשמדה!!
אם יש קבוצה של סביב 10 אלף איש שאומרים לכם שהם רואים שזה בולשיט כנראה שהם רואים משהו שאתם לא רואים.
רוב העם נוטה להיות מטומטם במצבים מסויימים
באותו הנושא: