תשובה אחת
חחח אחותי דיי תעשי את זה מהלב אני מבינה אולי גם לך כמוני אין כישרון בזה אבל פשוט,
תאחלי לה כל דבר שהיית רוצה בעצמך ותדברי שם על בדיחות אישיות וכאלה
אם תקחי את זה מאתר או אינטרנט ירגישו שזה מזויף ולא באמת כתבת את זב