4 תשובות
מבינה אותך ברמות אני באותו מצב כתבי לי הודעה בפרטי מבטיחה אני יענה
היי אני פה
(גם סובלת דרך אגב)^^
אני תמיד פהה
מוזמנת לפנות אליי בפרטי