7 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי
בבקשה תעזרו לי
אנונימית
תחכי כמה ימים, תראי מה הולך תחשבי על כל אורך החברות ואם היא שווה
תזכרי שאם היא בכיתה שלך או בסביבת חברות שלך אז אתן תשלימו! גם אם החברות רעילה זה קורה תמיד אבל אני חושבת שאת יכולה להתרחק אם יראה לך לנכון
תזכרי שאם היא בכיתה שלך או בסביבת חברות שלך אז אתן תשלימו! גם אם החברות רעילה זה קורה תמיד אבל אני חושבת שאת יכולה להתרחק אם יראה לך לנכון
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו חברות ממש טובות אבל היא התנשאה מעליי ממש לפני יומיים ואני זאת שעצבנית עלייה והיא תמיד מתעצבנת עליי בלי שום סיבה וזה ממש מעצבן אותי אז הפעם אני לא רוצה להיות זאתי שתתחיל את השיחה ותבקש סליחה אני רוצה שזה יבוא ממנה כי אם זה לא יקרה אני אבין שפשוט לא אכפת לה ממני
אנחנו חברות ממש טובות אבל היא התנשאה מעליי ממש לפני יומיים ואני זאת שעצבנית עלייה והיא תמיד מתעצבנת עליי בלי שום סיבה וזה ממש מעצבן אותי אז הפעם אני לא רוצה להיות זאתי שתתחיל את השיחה ותבקש סליחה אני רוצה שזה יבוא ממנה כי אם זה לא יקרה אני אבין שפשוט לא אכפת לה ממני
אנונימית
עצה שלי
אני תמיד זאתי שמבקשת סליחה,ולא זה ממש לא עושה אותי חסרת עמוד שדרה אלא להפך זה הופך אותי להרבה יותר בוגרת
עם אתן חברות כלכך טובות לא אמור להיות לך או לה אגו של לבקש סליחה אחת מהשניה
עם היא חשובה לך ואת לא רוצה לאבד אותה
תבקשי ממנה סליחה ותיפגשו ותדברו בצורה יפה על הנושא בלי לפתוח הכל מחדש אלא בצורה של לשנות גישה ולהשלים כמו שצריך
אני תמיד זאתי שמבקשת סליחה,ולא זה ממש לא עושה אותי חסרת עמוד שדרה אלא להפך זה הופך אותי להרבה יותר בוגרת
עם אתן חברות כלכך טובות לא אמור להיות לך או לה אגו של לבקש סליחה אחת מהשניה
עם היא חשובה לך ואת לא רוצה לאבד אותה
תבקשי ממנה סליחה ותיפגשו ותדברו בצורה יפה על הנושא בלי לפתוח הכל מחדש אלא בצורה של לשנות גישה ולהשלים כמו שצריך
אולי כן אכפת לה ממך, אבל פשוט קשה לה להתחיל את השיחה.
איך קוראים לה אם אפשר לשאול?
איך קוראים לה אם אפשר לשאול?
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה משנה איך קוראים לה
מה זה משנה איך קוראים לה
אנונימית
סתם, סתם מעניין אותי.
אנונימית
באותו הנושא: