11 תשובות
אני גרה בקריית שמונה ואין לי שמץ של מושג איך ילד/ה סנטר נראה/ת..
I:
כאילו לבוש שחור וזה?
ופחות אוהבת את הסטייל
הדבר היחיד שאני אוהבת בהן.ם מבחינת המראה זה הצבעים שהם.ן עושים/עושות בשיער וגם זה לפעמים
יש הרבה אנשים שלא אוהבים את בסטייל הזה אני לא מסכימה אני חושבת שהם מתלבשים ממש יפה אני עדיין לא יודעת מה הסטייל שלי אבל ללא ספק אני חושבת שיש להם אחלה סטייל
אבל כל אחד והטעם שלא
זה תלוי מאוד אבל בגדול לא ממש
כןן אבל כל אחד והטעם שלו :)
יש להם הרבה סטיילים שונים אז חלקם כן וחלקם לא
כן
אם זה אימו
וזה אימו
אז כן
לגמרי כן
אני אוהבת יותר לבוש שחור ואפל מצבעוני
אבל שניהם יפים
לא ממש לא
צבעוני מדי לעיניים הכואבות מחוסר שינה שלי