13 תשובות
אל תלכי,תשלימי
אל תלכי
לא
כמה שעות יש לך?
אם יש לך מועד ב לא אבל אם אין לך עדיף שתלכי רק לשעה הזאת ואז תחזרי לבית.
I:
לא ללכת
תסבירי למורה שאת לא מרגישה טוב והיא תדאג לך למועד ב..
תודיעי למורה בוואצאפ.
היא תתן לך מועד ב'
אל תלכי שאת לא מרגישה טוב זה סתם גרוע
מבחן כאילו סתם מבחן רגיל? לא משהו קריטי כמו בגרות נכון? מבחנים יש ויהיו מלא, וזה לא באמת חשוב כמו שאומרים לך בבית ספר אז עדיף להישאר בלי בכלל להסס, גם אם תבואי חולה והמורים ישימו לב הם יגידו לך למה באת לכי הביתה, לא הולכים לבית ספר חולים, אם זה איזה בגרות שאי אפשר לעשות מועד ב אז מילא אבל בשביל מבחן נע... תשארי בבית לנוח ותרגישי טוב!
שואל השאלה:
זהו שאני לא יודעת אם זה נכנס ל30% אחוז הזה ומועד ב פשוט מסובך אצלי בבית ספר. יש לי 7 שעות למי ששאלה
אנונימית
אל תלכי, למבחנים רגילים באמת אין כל כך משמעות...
שואל השאלה:
טוב תודה לכםם
אנונימית
חכי למחר ותראי מה המצב :)
במידה והרגשת טוב (הלוואי :) תלכי לחצי יום או רק למבחן
ואם לא הרגשת טוב מאמינה שיתנו לך מועד ב
רפואה שלמה!