10 תשובות
לכי יש שם אוכל
שואל השאלה:
חחח אבל מה זה?
חחח אבל מה זה?
בסדר אבל היא לא מתפשטת לידה
אני הייתי הולכת יש שם אוכל
זה מסורת כזו שעושים לפני חתונה
לאחר שהיא נטבלת במים היא יוצאת וכל הבנות שרות לה וזורקות עליה טופי וכזה
דווקא נחמד
אני הייתי הולכת יש שם אוכל
זה מסורת כזו שעושים לפני חתונה
לאחר שהיא נטבלת במים היא יוצאת וכל הבנות שרות לה וזורקות עליה טופי וכזה
דווקא נחמד
שואל השאלה:
אמאלה מה זה בר מצווה שזורקים עלייה טופי? אבל עדיין ללכת?
אמאלה מה זה בר מצווה שזורקים עלייה טופי? אבל עדיין ללכת?
תלכי, זאת מסורת וזה משהו שעושים לפני חתונה היא נכנסת לחדר נכנסת לסוג של בריכה אין לי אתי להסביר את זה, ואז כשהיא יוצאת זורקים עליה דברים יש ש אוכל כזה בקטנה וזה כיאלו היא טהורה לחתונה כיביכול, את לא תפסידי אם לא תלכי אבל כיאלו אני חושבת שתלכי זה נחמד כזה לה המשפחה (הבנות) וזה
אוי מקווה זה כזה מרגש ומהמם
כן לכיי
כן לכיי
שואל השאלה:
היא קראה לי כי אני האחיינית היחידה שלה כל השאר זה בנים ולא נעים לי להגיד לא אבל גם לפי מה שאת אומרת זה נשמע די אחלה
היא קראה לי כי אני האחיינית היחידה שלה כל השאר זה בנים ולא נעים לי להגיד לא אבל גם לפי מה שאת אומרת זה נשמע די אחלה
קיצר לכי אם לא תהני תחתכי אחרי חצי שעה
לא אמיר להיות בנים במקווה... זה משהו של נשים אולי אחרי זה יש סעודה מחוץ למקווה או בבית שלה אבל בתוך זה אסור..
שואל השאלה:
בדיוק אז היא קראה לי בגלל זה אבל ממש תודה בכל מקרה
בדיוק אז היא קראה לי בגלל זה אבל ממש תודה בכל מקרה
באותו הנושא: