21 תשובות
אני שומעת כמעט רק שון מנדס אז.. כן
אנונימית
מעורבב אבל אני ממש אוהבת מוזיקה קוריאנית (לא רק ביטיאס) יש כלכך הרבה להקות קוריאניות וכלכך הרבה שירים יפים אני כבר ארבע שנים בקטע של זה
לאחרונה גם התחלתי להאזין למוזיקה יפנית שזה גם ממש יפה וזה ממש טוב אם אתם אוהבים מוזיקה של גיטרות חשמליות (הרוב ככה)
גם פופ כמובן, ראפ, ושירים בעיברית (אישית פחות מתחברת למזרחית) אבל בעיקרון אני שומעת כל מה שנשמע לי טוב / יש לו פירוש יפה שמדבר אליי
ורי על החפירה :)
לאחרונה גם התחלתי להאזין למוזיקה יפנית שזה גם ממש יפה וזה ממש טוב אם אתם אוהבים מוזיקה של גיטרות חשמליות (הרוב ככה)
גם פופ כמובן, ראפ, ושירים בעיברית (אישית פחות מתחברת למזרחית) אבל בעיקרון אני שומעת כל מה שנשמע לי טוב / יש לו פירוש יפה שמדבר אליי
ורי על החפירה :)
שואל השאלה:
הכל טוב
גם אני התחלתי להקשיב למוזיקה קוריאנית לאחרונה
הכל טוב
גם אני התחלתי להקשיב למוזיקה קוריאנית לאחרונה
לפעמים אני פונה לרשימה (שהיא תמיד מאוד מאוד קצרה, נניח 20 אלבומים, מסיימת בקצב שלי- ואז עושה עוד רשימה) ליטרלי מסמנת וי כשאני מסיימת להקשיב לאלבום 3 פעמים (לפחות). כשאני שומעת דרכה אני לא מתמקדמת באמן/להקה ספציפי/ת.
אם בא לי להתמקד באמן/ית ספציפי/ת אני פורסת את זה על כמה ימים ומקשיבה לאלבומים. שירים שנקלטים לי או שאני אוהבת אני מוסיפה לפלייליסט כדי לא לשכוח מהם (פותחת במיוחד פלייליסט זמני לאמן ומכניסה לשם)
ובדרך כלל אני אקשיב לאלבומים ולא אעשה שאפל.
זה כשאני שומעת מוזיקה חדשה.
אם אני רוצה לשמוע מוזיקה שאני מכירה ואוהבת- או שאני פונה לפלייליסטים (שגם הם- אני משתדלת שיהיו כמה קצרים ולא ארוכים, ושלכל פלייליסט יהיה את הסגנון שלו)
או שאני הולכת לאלבומים שאני אוהבת.
ואם זה אמן/ית שאני ממש בקיאה בו/ה אני עושה שאפל.
ולפעמים אני מתמקדת בסגנון מסויים כן.
הכל מאוד דינמי
אם בא לי להתמקד באמן/ית ספציפי/ת אני פורסת את זה על כמה ימים ומקשיבה לאלבומים. שירים שנקלטים לי או שאני אוהבת אני מוסיפה לפלייליסט כדי לא לשכוח מהם (פותחת במיוחד פלייליסט זמני לאמן ומכניסה לשם)
ובדרך כלל אני אקשיב לאלבומים ולא אעשה שאפל.
זה כשאני שומעת מוזיקה חדשה.
אם אני רוצה לשמוע מוזיקה שאני מכירה ואוהבת- או שאני פונה לפלייליסטים (שגם הם- אני משתדלת שיהיו כמה קצרים ולא ארוכים, ושלכל פלייליסט יהיה את הסגנון שלו)
או שאני הולכת לאלבומים שאני אוהבת.
ואם זה אמן/ית שאני ממש בקיאה בו/ה אני עושה שאפל.
ולפעמים אני מתמקדת בסגנון מסויים כן.
הכל מאוד דינמי
אני מקשיבה בסיגנון מעורבב,אני אוהבת לשמוע רוק כבד אבל גם פופ (שעדיין גובל ברוק)
שואל השאלה:
^^ אני צריכה לאמץ את השיטה שלך כי שלי ממש מבולגנת
^^ אני צריכה לאמץ את השיטה שלך כי שלי ממש מבולגנת
אני מתמקד באומנים חדשים ושומע גם מה שאני מכיר כבר.
אני מסמן בלב את האלבומים שאני רוצה לשמוע ואז נוצרת לי רשימה, וכל יום אני גם שומע דברים שאני מכיר דרך הפלייליסט שלי.
לא רוצה להכניס יותר מדי "חוקים".
יש המון מוזיקה לשמוע, וזה מעולה.
אני מסמן בלב את האלבומים שאני רוצה לשמוע ואז נוצרת לי רשימה, וכל יום אני גם שומע דברים שאני מכיר דרך הפלייליסט שלי.
לא רוצה להכניס יותר מדי "חוקים".
יש המון מוזיקה לשמוע, וזה מעולה.
שואל השאלה:
גם אני לא רוצה, אבל נורא קשה לי לדעת למה להקשיב.
גם אני לא רוצה, אבל נורא קשה לי לדעת למה להקשיב.
לבחור מה רוצים לשמוע לא אמור להיות בעיה רצינית.
זה לא עניין של לדעת למה להקשיב, זה עניין של מה את רוצה להקשיב.
זה לא עניין של לדעת למה להקשיב, זה עניין של מה את רוצה להקשיב.
שואל השאלה:
כן אבל אני ממש חורשת על שירים ולהקות
כן אבל אני ממש חורשת על שירים ולהקות
bungalow bill
אבל לפעמים כשרוצים להכיר מוזיקה חדשה, אתה לא יודע לאן אתה נכנס כשאתה מפעיל את האלבום, אז השאלה מה את רוצה לשמוע קצת פחות רלוונטית. כי אתה לא יודע מה האפשרויות.
במקסימום אפשר לכוון לז'אנר מסויים או אמן/ית או להקה שאתה מכיר ואוהב ואתה רוצה באותו רגע.
אבל לפעמים כשרוצים להכיר מוזיקה חדשה, אתה לא יודע לאן אתה נכנס כשאתה מפעיל את האלבום, אז השאלה מה את רוצה לשמוע קצת פחות רלוונטית. כי אתה לא יודע מה האפשרויות.
במקסימום אפשר לכוון לז'אנר מסויים או אמן/ית או להקה שאתה מכיר ואוהב ואתה רוצה באותו רגע.
כן, אני שומעת קייפופ, פופ, ג'יי פופ (מוזיקה יפנית), רוק, מוזיקה דיכאונית (לא יודעת איך להסביר את זה אבל זה מוד) קיצר אני לא פוסל הרבה ג'אנרים חוץ משירים בעברית שאם זה אני פשוט לא יכולה
הסגנון שאני מקשיבה לו נע מקצה לקצה והוא פשוט תלוי במצב הרוח שלי באותו הרגע
שואל השאלה:
אני משלימה דיסקוגרפיות שלמות.
אני משלימה דיסקוגרפיות שלמות.
לחרוש על שירים ולהקות זה לא חטא, זה כיף.
השיטה שלי אישית די אחלה, אני בוחר זמר ולהקה ומתמקד בהם, שומע את האלבומים ושירים שאני אוהב אני מוסיף לפלייליסט.
היום למשל שמעתי אלבום חדש, עכשיו אני באלבום חדש אבל במהלך היום האזנתי לפלייליסט המגניב שלי בהנאה, כי לחרוש זה כיף!
בקשר לאיך אני בוחר מה לשמוע ממה שאני מתמקד בו - לפעמים לפי הסדר ולפעמים פשוט אלבום שנחשב לממש טוב של האמן.
השיטה שלי אישית די אחלה, אני בוחר זמר ולהקה ומתמקד בהם, שומע את האלבומים ושירים שאני אוהב אני מוסיף לפלייליסט.
היום למשל שמעתי אלבום חדש, עכשיו אני באלבום חדש אבל במהלך היום האזנתי לפלייליסט המגניב שלי בהנאה, כי לחרוש זה כיף!
בקשר לאיך אני בוחר מה לשמוע ממה שאני מתמקד בו - לפעמים לפי הסדר ולפעמים פשוט אלבום שנחשב לממש טוב של האמן.
שואל השאלה:
אצלי זה אובססיה..
אצלי זה אובססיה..
חח זה נשמע ככה.. תשמעי מוזיקה בלי נקיפות מצפון מיותרות, שומעים מוזיקה כי זה כיף, לא כי רוצים להכיר כמה שיותר אומנים.
שואל השאלה:
נכון אני צריכה להפסיק עם הרשימות הארוכות שלי, גם ככה אני מקשיבה בדיוק ל40 להקות באופן קבוע .
נכון אני צריכה להפסיק עם הרשימות הארוכות שלי, גם ככה אני מקשיבה בדיוק ל40 להקות באופן קבוע .
תלוי מתי, לפעמים באלי לשמוע בצורה אקראית ולפעמים באלי להכיר דברים חדשים או להכיר טוב יותר אומן מסוים אז אני שומעת אלבומים.
אל תהיי כל כך קשוחה עם עצמך, בסופו של דבר את רק צריכה להנות, תעשי מה שבא לך
אל תהיי כל כך קשוחה עם עצמך, בסופו של דבר את רק צריכה להנות, תעשי מה שבא לך
שומעת תמיד מעורבב אבל גם זה מחולק לקטוגריות; עברית או אנגלית. בעברית יש שירי חול,שירי ארץ ישראל הישנה ושירי קודש.
באנגלית זה סגנון שאני מגדירה אותו ככועס, וסגנון שבאלי בטוב כשאני שמחה ורגועה וטוב לי.
רוב הזמן אני שומעת הכלאה מהכל, ואנגלית מבחינת השמעה אני שומעת יותר,אבל מה שבאמת הכי כיף לי זה לשמוע עברית כזאת יפה. אין דבר יותר מרגיע מזה
באנגלית זה סגנון שאני מגדירה אותו ככועס, וסגנון שבאלי בטוב כשאני שמחה ורגועה וטוב לי.
רוב הזמן אני שומעת הכלאה מהכל, ואנגלית מבחינת השמעה אני שומעת יותר,אבל מה שבאמת הכי כיף לי זה לשמוע עברית כזאת יפה. אין דבר יותר מרגיע מזה
גם וגם
מצד אחד יש לי רשימה מסודרת של אמנים כדי שאני לא ישכח אבל בתכלס בצד שני אני שומעת באופן אקראי לגמרי פשוט מה שאני רוצה באותו רגע גם אם זה זאנרים שונים
מצד אחד יש לי רשימה מסודרת של אמנים כדי שאני לא ישכח אבל בתכלס בצד שני אני שומעת באופן אקראי לגמרי פשוט מה שאני רוצה באותו רגע גם אם זה זאנרים שונים
באותו הנושא: