2 תשובות
פושטי ירך / ארבע ראשי(?)
אנונימית
אני לא חושבת שיש שריר אחד, לא?
זה פשוט סיבוב של המפרקים של הגפיים התחתונות אז זה כאילו כמה פעולות
זה פשוט סיבוב של המפרקים של הגפיים התחתונות אז זה כאילו כמה פעולות
אנונימית