2 תשובות
פושטי ירך / ארבע ראשי(?)
אנונימית
אני לא חושבת שיש שריר אחד, לא?
זה פשוט סיבוב של המפרקים של הגפיים התחתונות אז זה כאילו כמה פעולות
אנונימית