8 תשובות
אני תמיד תומכת במתוק, אז שוקולד(:
האפשרות הראשונה
אל תהרסי את המלוואח.
רסק עגבניות, חריף וביצה.
שואל השאלה:
בחרתי בשוקולד דרך אגב
אנונימית
מבאסת :(
העיקר שטעים לך, שיהיה בתאבון!
גאה בך(:
רסק חריף וביצה כמובן
אנונימית
אה רק עכשיו ראיתי שבחרת שוקולד
לא נורא בתיאבון:)
אנונימית