10 תשובות
בחיים לא ראיתי מישהו מתקן ככה בן אדם לא יודעת מה איתכם
כן. אנשים יכולים להיות מגעילים לגבי זה.
וואי כל כך.
כשאומרים את זה בגישה אחרת אז יש אפילו רצון לשנות ולאמר נכון.
כשמתקנים אותי בצורה קקה בא לי גם לעשות לאותו בן אדם אחרי זה בכוונה -_-
אלא אם כן מדובר בריב
לא נתקלתי במצב כזה עד עכשיו, אם מישהו באמת מתנהג ככה אז הוא כנראה בן אדם מגעיל
שואל השאלה:
אני ראיתי את זה ממש לפני כמה דקות באתר ובגלל זה פתחתי לא יודע מה איתך
את לא היחידה, זה מטריף אותי וחבל שמי שעושה את זה לא היה לידי, הייתי יוצאת אליו על 200 והוא לא ידע מאיפה זה בא לו
^עליו, תלמדי לכתוב יפוסטמה
דיי דיי לפני שמחרימים אותי אני צוחקת לא לכעוס אמאלה
מסכים איתך לגמרי,
זה חייב להיעשות בדרך מכובדת