18 תשובות
למה שלא תבואי?
ממש כואב לך הראש/בטן..
שואל השאלה:
^^יש לי את הסיבות שלי..
אבל בכמה מילים,
בגד ים, ים, חוסר ביטחון ומלא בנות ששופטות אותי ומרכלות עליי מלא

והיא גם לא חברה כזאת טובה שלי לא נראה לי יהיה לה אכפת ככ אבל אני לא מסוגלת באמת
אנונימית
"יש לי אירוע משפחתי"
"קיבלתי עונש בלי חברים שבוע"
"אני במחזור"
"אני בלי מצב רוח כבר כמה ימים"
"אין לי ביטחון"
"אני מעדיפה שלא"
הו סליחה שישר שפטתי :(( תגידי שאת לא מרגישה טוב...אף אחד לא ישאל הרבה שאלות
תגידי שאת במחזור
שואל השאלה:
תודהה
אבל מחזור זה לא טוב כי יגידו לי לבוא פשוט עם מכנס ואז אני פשוט ישב לבד כל הזמן שהן יהיו בים
ולא מרגישה טוב זה נראה סתם תרוץ.. כאילו לא מרגישה טוב אבל באה לבית ספר וזה
אוףף אין לי רעיוןן

והן ישאלו מלא שאלות ושיכנעו אותי מלא לבוא אז אני צריכה סיבה ממש טובהה
אנונימית
אויש אני יודעל על מה את מדברת שכולן נכנסות ורק את לא (אני אלרגית ברמה שאני יכולה למות ממדוזה) אולי כזה תבואי עם מכנסיים קצרים וחולצה ותכנסי רק ברגליים?
אל תתחברי לוואצאפ ובאינסטגרם וכאלה וחצי שעה בערך אחרי היום הולדת תגידי לה שנרדמת
שואל השאלה:
^^אבל זה יהיה כאילו אותו מצב כי בדרך כלל הן ממש ממש נכנסות
אנונימית
את יכולה אולי לנסות להעביר את המקום?
שואל השאלה:
לא...
גם הבעיה שיש שלוש בנות שעוד מעט יהיה גם לשתיים האחרות יום הולדת (הראשונה היא מי שעכשיו יש לה יום הולדת)

ואני בטוחה שגם שתיהן יעשו בים בטןחהה ואני באמת לא יודעת מה אני אעשה אני לא יכולה להגיד כל פעם איזה תירוץ ולא לבוא יואוו
אנונימית
אולי תקני איזה בגד ים שלם? או שאת ממש לא רוצה בגד ים?
שואל השאלה:
לא...
בכל מקרה הסתדרתי לפעם עם מה להגיד
ההבאה שיהיה לה יומולדת בים היא חברה טובה שלי אז אני אנסה איכשהו להסתדר אני אראה כבר
אבל ממש תודה מכל מקרה
אנונימית
סבבה בהצלחה❤❤
"ההורים שלי לא מסכימים לי ללכת כי עדיין קר והם מפחדים שאני אצטנן או משהו"
"אני וההורים שלי בריב אז הם לא נותנים לי לבוא"
"אני צריכה להתכונן למבחן" (מן הסתם תהפכי את העיניין הזה למשהו גדול כדי שממש יראו שהוא חשוב לך וזה)
"אני במחזור עם כאבי תופת אני בקושי מצליחה לקום מהספה"
"אין לי בגדי ים, כולם כבר קטנים עליי ואני צריכה לקנות חדשים אבל אני לא אספיק לקנות עד המסיבה"
"אני צריכה לשמור על אחותי/אחי בדיוק באותו היום על אותן השעות"


ואומייגאד אני מתחננת בפנייך את יכולה להגיד בבקשה בבקשה בבקשה להגיד מה התירוץ שאמרת להן?
יש לי בול את אותה ה"דילמה" (נקרא לזה ככה..) והרבה מאוד פעמים חברות שלי שואלות אותי אם אני רוצה ללכת לים/לבריכה ואני גם לא רוצה שיראו לי את הגוף כי אממ.. כן, קיצור נגמרים לי התירוצים ואני ממש נואשת לכמה טובים
מה עשית בסוף?
שואל השאלה:
אמרתי שיש לבת דודה שלי יום הולדת באותו יום אז אני לא בטוח אוכל לבוא
זה לא משהו אבל בסדר
וממש עכשיו צירפו אותי לעוד קבוצה למסיבת הפתעה לחברה אחרת בים (חמישה ימים אחרי זאת שעכשיו יש לה) ואני ככ לא יודעת מה אני אגידדד
כל דבר יהיה ככ ככ לא אמיןן
אנונימית