5 תשובות
ככה
אנונימית
כי ככה החליטו
בנות יעני בן עם סיומת של ות בסוף שזו סיומת של נקבה
כי בצורת רבים לא משנים את האות לפי הסיומת כמו שבמקרה יצא עם בנים.. מוסיפים פשוט ברוב המקרים ים למילים זכריות ו ות למילים נקביות.. אז בנ + ים זה בנים ובנ+ ות זה בנות
אני צוחקת בקול, זה אשכרה הצחיק אותי לא יודעת למה
באותו הנושא: