7 תשובות
למה את מרגישה ככה מותק
אל תכניסי לעצמך דברים כאלה לראש
זה לא נכון.
זה לא נכון.
same רק שאצלי זה באמת נכון :>
שואל השאלה:
אני תמיד הרגשתי ככה...
ואז הגיע האקס שלי ושינה הכל
חשבתי שאשכרה יש מישהו שאוהב אותי
ואז הוא נפרד ממני וכשמצאתי מישהו חדש הוא חזר ואמר שהוא עדיין רוצה אותי
ואני כמו מפגרת נפלתי לזה ואחרי שבועיים נפרד ממני שוב
אז נשארתי לבד לגמרי
וזו גם תקופה שאני כל כך לבד וכמעט אין לי אף אחד
אני תמיד הרגשתי ככה...
ואז הגיע האקס שלי ושינה הכל
חשבתי שאשכרה יש מישהו שאוהב אותי
ואז הוא נפרד ממני וכשמצאתי מישהו חדש הוא חזר ואמר שהוא עדיין רוצה אותי
ואני כמו מפגרת נפלתי לזה ואחרי שבועיים נפרד ממני שוב
אז נשארתי לבד לגמרי
וזו גם תקופה שאני כל כך לבד וכמעט אין לי אף אחד
אנונימית
אה זה אף פעם לא קרה לי, לול פשוט כולם שונאים אותי
מזדה עם ההרגשה אל תתני לזה לחדור ופשוט תאהובי אנשים
אנונימית
את תמיד מוזמנת לדבר איתי נסיכה אני אקשיב לכל מה שיש לך להגיד אתן עצות יצחק איתך יהיה ממש כיף ניהיה חברות טובות❤
באותו הנושא: