82 תשובות
^^חחח חחח חחח אני זכר גברתי וואי הרגת אותי
אנונימית
וואו וואו וואו טראגוס לבנים זה כזה יפהה אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
עזבי ילדי סנטר אני מודע
אבל תנו חנויות
אנונימי
^^^^וואו טראגוס זה נדיר לבנים
מה אתם מדברים על ילדי סנטר הבן אדם ביקש חנות לטראגוס
אני לא מכירה את תל אביב ממש אז הייתי ממליצה לחפש באיזי אולי
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את צדיקה ואני אוהב אותך
אנונימי
חחח צדיקה
אנונימית
^ זו לא אני :)
אבל תודה
אנונימית
יאללה חברים מי זורם להמבורגר?
אנונימית
אנייי
בסוף יצא סיפור אהבה מכאן
אנונימית
יאללה בואי אהובתיי אני רעבה ובא לי המבורגר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל תנו שם של חנויות יא מקסימים
אנונימי
חיים שלי ואללה אין לי מושג אני לא מכירה את תל אביא
אנונימית
סטודיו מורנו (קעקועים ופירסינג)
דיזינגוף 72, תל אביב
אנונימית
^אה ואין לי מושג לגבי התעודת זהות
אנונימית
שואל השאלה:
אני זכר גברתי
ולמה?
אנונימי
חתיכוש
אנונימית
תראהה תמונה נוו
אנונימית
אני והאנונימית השנייה סימפ
אנונימית
חחח כןן אה
אנונימית
מה אני רצינית זה מושלם לבנים טראגוס
אנונימית
את מושלמת בייב
אנונימית
^אנונימית אני שרופה עלייך אין לי מושג מי את אבל את אהבת חיי אני נשבעת
אנונימית
באלי לתת לך פרח נשבעת
אנונימית
בואי נעזוב את ילד טראגוס ונתחתן!
אנונימית
^אוקיי אני בעד, אני בדרך!
אנונימית
תודה אנונימי בזכותך מצאתי אהבה :)
אנונימית
^חחח גם אני מצאתי אהבה אנונימי תודה לך ילד טראגוס
דרך אגב הטראגוס יצא ממש יפה למרות שלא ראיתי הוא יצא נדיר
אנונימית
שואל השאלה:
מעדכן שמצאתי חנות ועשיתי אתמול בסוף. בfetish בדיזנגוף צריך רק אישור הורים דרך הטלפון וזהו

אבל עלה 150 והספריי עולה עוד 30 שקל :(
אנונימי
איך יצאא?
אנונימית
אני פשוט יודעת שאתה חתיך רק מלראות את האוזן שלך
אנונימית
אבאלה אתה מושלם
אנונימית
איזה חתיךך אמאלה ואבאלה אני מתעלפת ביי שלום
אנונימית
תראהה תמונהה
אנונימית
שואל השאלה:
קחו
אנונימי
שואל השאלה:
אני אוהב סימפיות הכל טוב
אנונימי
נשבעת שכןן בואי
אנונימית
קודם כל העגיל מושלם.
ואתה חתיך למות מה זה איפה אתה ואני והאנונימיות השנייה באות אלייך וואן
אנונימית
האוזן
השיער
הפאקינג קו לסת
אאאעעעע
אנונימית
נשבעת שכןן איזה חתיך למות אני רוצה אותו
אנונימית
אוקיי אז אני מרגישה שאנחנו בשלב מתקדם *מאוד* ביחסים ילד טראגוס (כנל אלייך אנונימית) אז.. בני כמה אתם
יש לי תחושה שאני גדולה ממכם
אנונימית
14 כמובן
איך אומרים;
באהבה אין גיל מתוקהה
אנונימית
הכל טוב יפה אני 15
אז את טופ? כי אני בוטום רצח
אנונימית
כן אני טופ אני זורמת על הכל מאמי
אנונימית
אנונימית חזרתת
באלי שלישייה עם החטיף בתמונה
אנונימית
קשה לי להתגבר עליו וגם לא באלי *אימוג'י מזיל ריר*
אנונימית
אבאלה ראית איזה חתיך הוא?
אנונימית
מזל טוב אח יקר
אנונימית
אני יודעת שאנונימית שווה אז זה מספיק לי
וראיתי את האוזן שלך אז גם זה מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
אוזניים fetish?
אנונימי
כןן ברמה קשה
גם לאצבעות אבל זה יותר מטריד
אנונימית
ואללה ברגיל אין fetish לאוזניים אבל האוזן שלך פשוט נדיר חחחחחח
ואני שווה רצח
ואתה חתיך רצח
והאנונימיות פשוט שלמות אני זורמת על שלישיה תודה יום טוב
אנונימית
חחחחחח מעולה מקסים מצויין
אנונימית
חחח אני מתה
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה על הדיליי

בן 16 עוד ארבעה ימים. מהמרכז והסביבה
ואהבתי שאף אחד לא יודע איך כל אחד נראה פה אבל כולנו יפים
אנונימי
נשבעת גם אני אנונימית איך שהוא נותן את האינסטגרם אנחנו מקפצות עליו עושים שלישיה וזהו יאללה ביי מה קורה עם כל החתיכות אדוני לאן אתה הולך עם כל היופי הזה?
אנונימית
כןן תביא את האינסטגרם
אנונימית
שואל השאלה:
זורם
אנונימי
אני צורחתת
מישהי פה הצטרפה או שאנחנו מתחילות לקיים שיחות יחיד
אנונימית
האמת נראה לי זאת רק אני ואת פשוט התחלנו לקיים שיחות יחיד חחח
אנונימית
אף אחד לא ידע בכל מקרה מואחחהחהחהחהחחה
אנונימית
אני מתחילה להרגיש פה יותר מידי בנוח זה לא טוב
אנונימית
חחח בקיצור אנונימית קבענו עם ילד טראגוס שלישיה הילד חתיך מידיי באמת לאן הוא הולך עם כל היופי הזה אני עדיין לא הבנתי
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר בסדר יא מגזימות ניצחתן
yair.weinreb@

רק תכתבו פה איך קוראים לכם שאני אזהה:(
אנונימי
יופי תודה רבה לך
אמאלה איזה חתיך
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפחד שאתם בכלל גברים בני 40
אנונימי
חחחחחחחח אני מתה מה פתאום
אנונימית
נע סתם ילדה משועממת
אנונימית
אעאעאעאעטיטאעעע
התמונת פרופילל
אנונימית
לא טעינו שנפלנו עליו
שווה רצח
אנונימית
נשבעתת מה זה היופי הזה לאן אתה הולך עם כל החתיכות הזאת בן אדם
אנונימית
לילה טוב אנשים
אנונימית
גאד אין לי מושג למה כתבתי את זה
אנונימית
חחח אני מתה ממך זה בגלל שאת מרגישה בנוח
אנונימית
שואל השאלה:
ובגלל זה אני אוהב סימפיות
אנונימי
אנונימי אנחנו מאוהבות בך
אנונימית
הכל בסדר איתכם אנשים יפים? היו מלא אזעקות
אנונימית
אני בסדרר איך את יפה אחת?
אנונימית
סבבה, בלי שעות שינה אבל זה לא חדש
אנונימית
אמאלה האנונימית שלי שעזרתי שהיא אהבת חיי וזה זאת את? איך נדע
כל האנונימיות הזאת אבאלה
טוב יש לי סימן
אם אני עושה ככה - לפני כל משפט
זאת אני
גם את תעשי ככה ואז נדע
אנונימית
שאמרתי* לא עזרתי
אנונימית
אני אישתך שלום :)
אנונימית