12 תשובות
ככה אני מקבלת יותר תשומת לב
אנונימית
ממש מאיפה
ובכן, אנא אערף
זה לא עניין של אומץ זה כאילו עניין של באיזה קטע, למה שתעשו את זה
אנונימית
שואל השאלה:
כי כל הקטע פה זה להיות אנונימי
אנונימי
נו כן^^
אנונימית
נשבעת וואי
שתיתי מיץ אומץ הבוקר.
די עם הרוסיות^
אנונימית
אני לא שולט בזה.^