6 תשובות
שואל השאלה:
יש דיאטת תפוחים
שזה דיאטה שמבוססת על תפוחים
ביום הראשון אוכלים רק תפוחים
אנונימית
שואל השאלה:
לא חושבת
אני עושה רק פעמיים בשבוע ימי תפוחים
כל השאר אני אוכלת בריא
אנונימית
אל תעשי את זה. זה לא בריא. מומלץ לאכול ביום בין 2 ל-3 פירות. אולי תפוחים הם טבעיים אבל עדיין יש בהם הרבה סוכר. לצרוך כמות גדולה של סוכר זה לא בריא בין אם הסוכר הוא טבעי או מלאכותי.
אנונימית
שואל השאלה:
זה כל כך משנה אם אני אוכלת 2-3 פירות
לבין4-5תפוחים קטנים?
אנונימית
1. לאכול 4-5 תפוחים ביום זה לא מספיק בכלל. את גם לא צורכת מספיק קלוריות וגם אין בזה את כל הערכים התזונתיים שאת צריכה.
2. בפירות יש הרבה סוכר. עדיף לאכול פירות על פני ממתקים ושוקולדים אבל גם את כמות הפירות צריך להגביל.
בקיצור אל תעשי את זה.
שואל השאלה:
1
מה לעשות אני שבעה מזה
אין לי קטע לאכול סתם אם אני לא רעבה
2
זה רק פעמים בשבוע
שאר הימים אני לא אוכלת פירות
אז זה די מכסה
אנונימית