9 תשובות
כי את חנונית?
אנונימי
לא שאלת שאלות כמו עכשיו ומזל טוב
חחח כל הכבודד בסטיי
ו37 במתמטיקה
התמכרת לסטיפס בסטוש
כי את לא עוברת על החוקים.
הציון הכי גרוע הוא 15 בספרות משנה שעברה שעליו לא התכוננתי בכלל.
כל הכבוד, אלוף אתה.
מרשים בעיניי
20 במתמטיקה חחח
שואל השאלה:
חחח תודה לכולם
ואני לא מבינה איך הגעתי לזה כי אני עוברת הרבה על החוקים של האתר אז חנונית אולי כי אני עוברת בצורה חכמה שלא מורידים לי נקודות על זה
30 באנגלית חיחי